niedziela, 30 września 2012

Express krewetki!

To takie danie które J. robi sobie sam. Wystarczy wszystko połączyć i gotowe:) Nie przepadam za owocami można, ale J. mówi , że śmiało mogę polecić. Więc Polecam:)


SKŁADNIKI:

  • krewetki koktajlowe 300 g
  • makaron Chiński 1 opakowanie
  • masło 1 łyżka
  • sos krewetkowy+młoda cebulka 2 opakowania

PRZYGOTOWANIE:
Krewetki - jeżeli mrożone - odmrozić. Ja kupiłam niemrożone, obgotowane. Krewetki dokładnie przepłukać i osuszyć. W woku rozpuścić masło, zwiększyć ogień, dodać krewetki koktajlowe , zarumienić je. Dodać makaron chiński - ja kupiłam hermetycznie pakowany, obgotowany, wystarczy go lekko podgrzać. Na końcu dodajemy dwa opakowania sosu krewtkowo-cebulowego. Użyłam firmy Blue Dragon. Całość dokładnie wymieszać, zmniejszyć ogień i podgrzewać 2-3 minuty. Smacznego:)

4 komentarze:

Dziękuję za wszystkie komentarze:)