poniedziałek, 5 listopada 2012

Mini tortille

Cały weekend "chata wolna" :) więc zorganizowałam babski wieczór. Oczywiście skład końcowy nieco się zmniejszył bo zawsze komuś coś wypadnie, ale i tak pojawiła się cała "śmietanka". Dziękuję dziewczyny za przyjście. Co do jedzonka. Gaba przygotowała sałatkę z zupek chińskich- i zniknęła w sekundeczkę. Ja postawiłam na przekąski - zakąski, które pasują do każdego rodzaju wina - a wszystkie rodzaje były:)  Przygotowanie ich to jakieś 30 minut max z zegarkiem w ręku. Polecam. 


Oczywiście każdy rodzaj podajemy na osobnym talerzu. Ja nie miałam okazji zrobić zdjęcia przed podaniem, a jak sobie przypomniałam to została już końcóweczka:)



Dziękujemy za odwiedziny.
Blog został przeniesiony na nową stronę, po przepis zapraszam tutaj:


8 komentarzy:

  1. Ale cudne są :) Mniam, mniam ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny pomysł, zaserwuję małżonowi na drugie śniadanie do pracy, a niech ma :) Będzie Pan zadowolony :) pozdrawiam ciepło kami

    OdpowiedzUsuń
  3. czasami podobne mini-tortille robię sobie do pracy. placki tortillowe to jednak dobry wynalazek :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Witam :-) Przyznałam Ci nominację - zapraszam do wspólnej zabawy http://peggiwkuchni.blogspot.com/2012/11/liebster-blog.html

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze:)